Khamis, 14 Mei 2009

dulu kini dan selamanya.

Aku adalah aku yang dulu jua.Tiada pernah berubah watak dan perangai cuma fizikal dan yang lainnya berubah mengikut usiaku.Sekarang usiaku dah meningkat.Pengalaman memang boleh ceritakan pada anak -anak tapi ilmu masih perlu penuntutan.Tahap kesihatan pun dah mula menurun.Ketika aku menulis nipun,aku baru balik dari kelinik kesihatan bongawan,berjumpa doktor yang sangat baik dan komited terhadap tugasnya.Demikan jua jururawat di sana, cukup memberikan layanan yang terbaik kepada ku dan yang lain.Ya aku kena Xray lagi minggu depan kerana masalah batu karangku.Dah dua hari aku mc ni.Risau jua bila ada kerja masih tak selesai.tapi macm mana....
Kepada rakan -rakanku di sekolah,terima kasih banyak atas prihatin tuan.Aku nak menulis ni sebenarnya belum terancang tapi dah mula berminat menulis.Terima kasih tak terhingga kepada Ust Nor azman yang banyak membantu dan membimbing sehingga terbitnya blok ku ini.Biarpun pengisian baru bermula tapi akan saya isikan dengan pengalamanku sebagai seorang penternak kambing.Tunggu ceritanya nantiiiii.........

1 ulasan:

  1. Terima kasih tuan...seronok saya baca kisah tuan...teruskan berkarya sambil menternak kambing...

    Biasalah bila umur semakin meningkat penyakit pun semakin hebat...kena jaga kesihatan dan banyakkan rehat...dan bersantai...saya doakan tuan sihat gembira...

    BalasPadam