Selasa, 26 Mei 2009

PROJEK 2009

Projek baru ku. Tengah posing sikit, penat dari kerja mengecat kayu.


Dah lama aku tak menulis di duniaku ini.Bukan apa ..aku terlalu penat,penat,penat dan sibuk.Tambahan lagi exam sem 1 dalam perjalanan terakhir. Minggu ini memang aku terlalu penat utk mencatat kegiatanku.Alhamdulilah, Allah memberikan sedikit ruang waktu utk aku menulis kali ini.
Kini, aku tengah mengusahakan projek pertamaku pada tahun 2009 ini. Ianya baru bermula pada pagi ahad 24.05.2009 yang lepas.Dalam pada itu, tengaharinya , aku menerima cucu baru yang kelima yang ku beri nama kaprima. Jantan pula tu.Syukur alhamdulilah. Allah menambah rezekiku, dan moga itu akan menguatkan keimananku kepada Nya
Projek 2009 ini aku mulakan untuk persediaan aku ke projek seterusnya. Ya, dalam kepala ni terlalu banyak idea yang tersimpan dan terpaksa pula untuk dikeluarkan. Memang perit tetapi seronok untuk melakukannya.Projek ini akan menjadi projek 2 n 1. Tak tahu menjadikah tidak ?








2 ulasan:

  1. Wah...best la mengikut cerita penternak kambing nih... kambing pun comel giler... syiok kan bagi susu kat anak kambing.... rasa macam nak ke sana jugak sekali... nanti la bila free... leh kan tuan...?

    BalasPadam
  2. aik ci...projek apa lg ni? ada yang aku ketinggalan ka?

    BalasPadam